-Täby galopp

Idag har jag, Ida, Johanna och Tobias vart på täby galopp och kollat några lopp och även ridit plasthäst hehe, det är en plast häst som man får träna på och stå rätt och hålla balansen samtidigt som den rör sig som en riktig galopp häst. det var sjukt coolt att få prova på faktiskt och det var så mycket svårare än vad man trodde men jag tror jag fick till de rätt bra, och galopp ÄR min stora dröm!
Jag har lärt mig så otroligt mycket idag verkligen det var så häftigt.
Känns som att de är så mycket som jag vill skriva men jag vet inte riktigt vad haha men jag är så glad för de kändes verkligen toppen och nu är jag helt säker på att det är det här jag vill hålla på med!
Fick inga bra bilder från loppen, filmade bara och de går inte så bra att lägga upp här tyvärr..

åh har haft en sån underbar dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0