-28 timmar..

Hej å hå!
Jahapp nu ger jag mig in på min 28e timme som jag är vaken... heregud de känns inte ens som att jag lever?   Jag är helt helt slut. Efter jobbet var det ju så fint väder så jag var tvungen att sätta mig och sola ett tag och det blev även ett härligt dopp i poolen. Så skönt, verkligen svalkande!!
Ikväll så ska jag hem till erik och kolla på efterlängtade lost, mysigt.
Nu säger jag godnatt för mig för några timmar, så jag orkar hålla mig uppe lite ikväll iallafall.
 
 
Tog två bilder ute nyss som jag tänkte visa upp.
 
Jag kan ju även passa på att lägga upp några bilder från igår också. Den mittersta är från när jag och Nicole vr ut igår och den sista är från när jag och magda var på pitchers igår.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0