-Stan med Nicole och power meet

Halo!
Idag har jag gått på stan men min kära vän Nicole, vi lunchade på gränden och sen gick vi runt och shoppa lite, jag handla lite kläder, nagellack och en jätte god bodysplash, visar i ett senare inlägg.
Efter det mötte jag och mamma och urban och vi gick ner till power meet med lite picknick och satte oss och kolla på bilar, vi var där ett bra tag och kom hem nyss. Jag och mamma turades om att skjutsa varandra på cykeln haha, måste ha vart en rolig syn..
 

Kommentarer
Postat av: Nicole

nämen tack för en gräslig bild på mig darling!!! DELETE IT !
Love uuuu <3

btw, tack för en mysig dag darling!

2012-07-07 @ 19:59:35
URL: http://nicoleangten.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0