-2012-06-05

Jahapp studenten börjar närma sig med stormsteg.. shit jag är så nervös på riktigt alltså!
Idag har vi haft stadsorientering och gjort en massa roligheter massa aktiviteter och så. Har haft en super rolig dag! Och igår var några från klassen på maskeradfesten och vi hade så himla roligt! Tog det mycket lugnare än sist och det tackar jag mig själv för idag haha. Pigg och fräsh.
Nu på eftermiddagen har jag vart med Nickan och fixat mina naglar till studenten så hoppas på att dom håller sig till dess, och sen åkte vi och solade, skööönt!
Och nu på kvällen hade vi lite tjejkväll Jag,nickan och hennes mamma och kollade på sista avsnittet av Desperate, uuh.. hur ska jag klara mig utan den bästa serien?? Det är sjukt sorgligt alltså..
Jag tyckte sista avsnittet var väldigt bra och så rörande verkligen alla känslor typ!

Nu blir jag strax hämtad och ska åka hem till erik, mysigt!



Imorgon blir det storhandling till champagnefrukosten och sen bär det av till skultunaför att fixa flaket!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0