-2012-03-01

Äntligen mars, och så himla underbart väder det har vart idag!

Ridningen igår gick as bra och var skit kul. Men har sån fruktansvärd träningsvärk idag alltså... fy tusan.
Efter stallet åkte jag hem till Erik som äntligen har kommit hem från madrid, känns som en evighet haha...
och han hade köpt ett jätte jätte fint läppstift åt mig, finaste färgen och ååh helt perfekt, tacktacktack <3
Vaknade ganska tidigt imorse men låg kvar ett bra tag och bara tog de lugnt innan jag åkte hem för att gå ut med min vovvis och sen åka tillbaka och sen cykla ner på stan.
På stan mötte vi upp jossan och vi gick och åt shoppade lite, jag köpte två våriga nagellack och en tunn pensel som man kan göra mönster med. Ska prova redan ikväll hih.
Sen satte vi oss ett tag vid svartån och kolla på änderna haha ;)
Sen cykla vi hem igen, så det blev en lååång dag på stan men hade super trevligt!

Imorn så ska jag till stallet igen, så kul ♥








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0