-2012-03-14

Halloj!
Allt bra med er?
Jag har inte skrivit så mycket på sista tiden tyvärr men de händer inte så jätte mycket i mitt liv just nu haha.
Jag är på praktik så när jag kommer hem därifrån är jag så trött så jag inte orkar göra nått annat än att typ äta och sen sova, så fortsätter jag så varje dag jobb, äta, sova haha kul liv.
Förutom när jag är i stallet hos min lilla gulleplutt, i måndags var jag där tillsammans med Julia, vi har hästarna i samma stall nämligen, sjukt kul med sällskap!
I fredags var jag på Nickans babyshower, super mysigt verkligen, jag stannade till två då jag sen gick och mötte upp erik.
Just nu sitter jag bara och väntar på att klockan ska bli halv 8....
Men men imorn blir de stall igen yey.


Bilden är från i fredags på Nickans babyshower<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0