-2012-03-16

Gokväll!
Idag efter praktiken så åkte jag till mammas jobb och vi skulle prova på Sh´bam det är en träningsmetod, Zumba liknande, det var sjukt kul verkligen!
Och annars nu på kvällen så har jag lagt i lite nya slingor i håret. Haha efter mycket skrik och gråt är det äntligen klart. Jag har slingat håret många gånger med hätta men fy tusan jag vet inte vad som hände idag det gjorde så fruktansvärt ont usch hela mitt huvud bara dunkade, det var hemskt!
Men resultatet blev jätte bra så det var var värt det hehe!
Och sen har jag fixat naglarna också, känns så skönt att fixa naglarna från grunden så känns dom så fräscha!
Och just nu tog jag en liten paus i film kollandet, jag kikar på I don´t know how she does it.
Än så länge verkar den skit bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0