-2012-03-17

Heej!
Idag känner jag att jag har vart rätt förbannad hela dagen hehe.. men de beror väl på att hela denna helg har gått åt till att skriva årsboken åt hela klassen. Måste bara tacka underbara Marika för all hjälp!
Och annars idag så har jag städat och så, och sist men inte minst äntligen fått njuta lite av att de är helg. Jag var och hämtade min cykel hos erik så jag var kvar där några timmar och tog de lugnt och lyssnar på erik som har legat och as garvat så otroligt mycket hahah...
Så nu ska jag ta och hoppa in i duschen och tvätta mitt hår, har ett nytt schampo så får se om de funkar lite bättre på mitt hår och även ny inpackning.
Spännande spännande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0