-2012-03-19

De känns som om jag har hunnit med massor idag, så skönt men jag känner att de nog blir tidigt i säng ikväll.
Idag har jag precis som alla andra dagar vart på praktiken och så de gick bra, men som vanligt är jag sjukt seg på måndagar. På em orkade jag inte cykla hem för de var ju för tusan storm ute.. så pappa hämtade upp mig så åkte vi till stallet. En jävligt lerig häst hade jag idag iallafall... men ridpasset gick super bra jag är sjukt nöjd!
Och när jag kom hem så var jag ute och övningskörde ett tag och även de gick as bra, så himla roligt verkligen.
Och nu på kvällen så har jag tagit ett varmt bad och krypit ner i min älskade one piece och setat ett tag med mamma och lagt upp en kostplan, behöver verkligen börja äta lite bättre!
och nu är de snart dags för 30 grader i februari, så jädrans bra ju!!


Du är ju bara för underbar fina häst

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du inte lägga ut´en film på när du rider din häst? vore roligt att se :)

2012-04-02 @ 18:33:10
Postat av: Rebecca

Stooor häst!

2012-04-05 @ 00:34:13
URL: http://rnystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0