-2012-03-22

Halloj!
Idag har jag vart i stallet och NICKAN var med, snacka om att hon har tråkigt på dagarna..
Det var super kul med sällskap och lite tjejsnack länge sen. Greysan gick som en klocka idag, är super nöjd och pigg som tusan var hon också. Så himla underbar häst alltså.
Igår förresten så mötte jag upp erik när jag slutade jobbet så åkte jag och mötte upp honom vid hans skola och han skulle åka longboard hem, och jag fick också prova fan va roligt det var!!
Fast svårt då, jag vinglade som tusan men efter ett tag fick jag in snitsen tror jag. Så åkte vi runt ute 1 timme eller nått sånt.  Jag ska köpa en sån jag med tror jag, det var verkligen as kul!

Tänkte lägga upp två bilder på min så otroligt sexiga vän......


2006.....


Idag... inte ändrats ett dugg hhaha <3


On our way home..


Kommentarer
Postat av: Nicole

Hahahh snuttegull... 2a bilden är alldeles för stor för bloggen, minska den :p hahahh men visst fan är man sexig allt :o!!! tack för idag de va faktiskt kul med ett litet äventyr sådär haha ;D <3

2012-03-22 @ 22:59:18
URL: http://nicoleangten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0