-2012-05-04

Godmorgon!
Nu har jag precis skrivit klart nationella i engelska B, och det enda jag kan säga är att det var så fruktansvärt svårt, helt sjukt! Men fick ihop några sidor iallafall så får hoppas jag blir godkänd iallafall..

Men som ni ser så har jag inte bloggat på ett tag och jag har verkligen inte orkat. Som ni säkert har sett så somnade vår fina hund Texas in i torsdags förra veckan och det gör så ont i hjärtat jag saknar honom så himla mycket. Det känns så konstigt att komma hem och inte ha en glad hund som möter upp mig vid dörren eller kommer och säger godmorgon varje morgon.
Det är helt enkelt otroligt tomt!

Nu ska jag fortsätta i skolan, men jag ska försöka börja blogga som vanligt igen!
Ha en bra dag så länge.

Puss och kram



Förresten!
Ni som har instagram får gärna följa mig där, uppdaterar med lite mer bilder där och så om dagarna!

sannapalmlof


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0