-2012-05-09

De senaste dagarna har jag ägnat all min tid åt skolan, vara hemma fru och träning, kul att kunna skriva träning också haha, jag är så stolt över mig själv!
I söndags sprang jag 20 - 30 min gymade i 45, och sprang hem igen 20 - 30 min.
I måndags körde jag ett gympa pass 60 min, och sen red efter det i 30 min.
I tisdags körde jag även då ett gympa pass, 60 min.
Och sen blir det förhoppningsvis ett pass ikväll också om vi hinner!
Och det är så kul, och jag har konstant träningsverk så jag känner verkligen att jag har motionerat!

Imorse hade jag nationella i engelska och det var helt sinnessjukt svårt, fy tusan!
och det är massor i skolan nu, som t.ex igår satt jag kvar i skolan 2 timmar efter att jag hade slutat, roligt!

Efter skolan idag ska vi prata lite idéer till dansen med James, och sen ska jag åka hem till erik och vila lite innan träningen och matlagning haha.



Kommentarer
Postat av: Emilia <3

fin blogg du har! :)

kolla gärna in på min blogg och släng in en göllig komentar! <3

2012-05-09 @ 12:35:37
URL: http://emilialindgren.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0