-2012-05-10

haloo
Det blev ett träningspass igår också hihi, det var så himla roligt!
Och idag blev det ett ridpass på 45 min hårdpass, stackarn var helt slut hihi. Jag med dessutom! Så idag hade jag vilodag och körde bara ridning. Och imorn blir det cykling på träningscykel samt styrka.
Annars har jag lekt hemmafru i några dagar, hm.. det kanske vore något för mig?
Gillade det iallafall, har lagat två helt nya rätter på två dagar som faktiskt enligt mig var as gott!
Så vad ska ni göra i helgen då?
Imorn ska jag iallafall ner på stan ett tag med Jossan innan jag åker hem och tränar och vilar lite innan jag åker hem till nickan och har myskväll.
Och på lördag så ska jag till stallet ett tag och sen till pappa med erik, mysigt!

Lägger upp bilder dagligen på min instagram, följ mig där. sannapalmlof






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0