-2012-05-13

Haloo!
Hur har eran helg vart?
Min har vart super härlig.
I fredags var jag som sagt hos Nickan och vi hade en mysig filmkväll med spicy hot och massa onyttigheter hihi och lite american pie, fy fan vilken underbar film. Enligt mig var det den bästa av dom alla!
Kom hem strax innan 2 och på natten kollade jag lite på big brother och desperate och sen låg jag och läste lite så skönt att kunna vara uppe länge och inte behöva gå upp tidigt liksom!
Igår var jag i stallet ett tag och sen åkte jag och erik hem till pappa och var där hela kvällen åt massa gott och kollade på hockey eller ah satt lite med telefonen och sen läste jag lite (kan inte släppa min underbara bok!!!) och sen åkte vi hem och kollade på fråga olle dokumentären haha ny tradition att kolla varje lördag?!..

Och idag har vi bara slappat, låg ute i några timmar och sola och sen nu ska vi strax iväg och träna 1 timmes pass och sedan ca 1 timmes gym.

Imorgon är det vernisage med skolan så det blir trevligt och imorgon har vi dansträning, yey ska bli så himla kul!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0