-2012-05-21

Alltså sånt här med teknik kan göra mig så jävla förbannad, är så jävla irriterad så jag inte vet vart jag ska ta vägen!
När jag för första gången på sjukt otroligt länge tar med mig kameran och fotar massa bara för att lägga upp på bloggen så går det inte att lägga in på datorn? Vad är det för fel.
Så ja det här får bli ännu ett sånt där tråkigt inlägg utan bilder och skit.

Aja hur har eran dag varit?
Min har väl vart bra, är skit trött bara. Har vart i skolan från 9 - 6 idag och de sista två timmarna dansade vi och sen direkt efter det åkte jag till stallet så jag kom hem nu, usch helt slut!

Idag har jag iallafall budat hem en super snygg klänning från tradera för bara 91 kr. Den kommer jag använda flitigt i sommar verkligen! Visar upp den när jag får hem den.

Imorgon hoppas jag på att det blir en kort dag då jag nästan är helt klar i skolan så hoppas på att kunna åka hem och sola några timmar innan jag, Linda och Sara åker till Örebro på ett hälso event. Skojjsigt!

Nu ska jag fortsätta försöka lägga in mina bilder och sura.
Puss


Min fina lilla pärla!


Glad Sanna innan dansen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0