-Härliga helg!

Jag har haft en underbar helg!
jag är så dålig på att blogga just nu men de är för att jag inte har tid att sitta så mycket vid datorn och jag kan ju som sagt inte mobilblogga.. segt!
Men i veckan har jag solat hela dagarna och om jag har vart i skolan så har det var på em/kvällen då vi har haft dansträning.
I fredags var jag hos magda på dagen och solade och på em var det dans träning, det gick super bra!
Och på kvällen så tog jag det bara lugnt så otroligt skönt jag kollade även på "The vow" så himla bra film verkligen värd att se! Så ni som inte sett den än borde verkligen göra det.
Och i lördags åkte jag och Erik till pappa och var där hela dagen och grillade, super mysigt! och på kvällen åkte vi hem till erik och kollade på melodifestivalen såklart, och det var ju heelt sjutk att Loreen vann, STORT GRATTIS!
Idag har jag bara solat och haft de underbart och såklart firat mamma på morsdag! Sen tog jag och mamma en powerwalk i typ 50 min, härligt!

Här kommer lite bilder från veckan som vart.

en av alla underbara dagar denna vecka!


hahah en morgon när jag kom till skolan..

Min fina underbara pärla!




Äntligen är poolen påväg upp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0