-Lite planering

Godmorgon!
Har ni sovit gott? Det har jag iallafall gjort, sov som en stock och trodde det var ett skämt när klockan ringde... :(
Blev även lite sen till skolan men men sånt händer hehe.
Nu på morgonen här i skolan har vi inte gjort mycket alls så jag, Niklas och Linda har setat och pratat lite och vi diskutera lite om när jag ska åka till Gran Canaria. Och det är massor jag inte har tänkt på..
Som typ internet, om det inte finns wifi där jag bor måste jag skaffa internet och jag kan ju inte direkt köpa från t.ex tele2 härifrån det blir ju svindyrt så då får jag skaffa nått där och sen även skaffa ett kontantkort till telefonen med ett spanskt kontantkort men min telefon är låst till tele2 i ett år till... Så då måste jag skaffa en ny telefon?? Eller låsa upp min och hur tusan gör man det? :(
Haha massa frågor och funderingar verkligen..

Nu har jag håltimme i några timmar så jag tänkte redigera lite bilder från i lördags!

Juste jag tänkte fråga igen, jag vill byta blogg, då jag ej kan mobil blogga härifrån, lite drygt?! Så min fråga är har ni nån "bloggsida" som ni kan rekomendera, där jag kan mobilblogga och även flytta över hela mitt innehåll till den bloggen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0