-Mysig fotodag!

Heej!
Imorse när jag vaknade så låg jag kvar i sängen, och vet vi vad jag gjorde? jo, jag låg och pluggade teori yey haha.. Så idag har jag lärt mig några nya vägskyltar..godiie.
Sen efter lunch så kom Erik och hämtade upp mig så åkte vi till Strömsholm och skulle fota, det var inte direkt super väder men det var endå as bra väder för att fota! Vi klara oss undan regnet som tur var.
Vi har fått super fina bilder idag så jag kommer göra ett inlägg med "fotografSanna" bilder och ett med "modellSanna" bilder haha fint.. men så får det bli.
Efter vi hade fotat var vi och fikade på världens mysigaste fik.. och sen åkte vi vidare för att fota lite till fast denna gång på Björnön och där blåste det som om det var en orkan påväg.. helt sinnessjukt vad det blåste så det blev några härliga bilder därifrån också haha. ;)

Igår kväll var jag ute med Ida, Johanna, Madde och Isabel. Det var skit trevligt med trevligt folk och goda drinkar!

Nu ska jag strax hem till erik , och han har lovat mg att jag får välja film idag. Och kan ni gissa vad det blir? SATC 2 of course! Haha stackarn..


Gårdagens shopping,

-foundation
-puder
-concealer
-3 nagellack
-foundation borste
-Mobilskal
-Ansiktskräm


en trött sanna igår natt.
Här ser ni även mitt nya skal lite bättre till min mobil, så gulligt! ♥

Mina nya fina naglar jag gjorde i morse ♥

Sneakpeak från dagens fotografering

haha sjukt vad det blåste!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0