-2012-11-13

Haloo haloo!
Igår blev det en spontan tur till las palmas för lite shopping, härligt härligt Jag köpte ett par nya skor, en väska och underkläder, hur gött som helst.
Jobbet igår.. jadu jag älskar att stå i baren, det är verkligen det jag vill göra. Men herregud alla gäster som beter sig som skit? Va fan är problemet med folk? Och nu gör jag nått som jag i vanliga fall inte gör och det är att stå på mig, för nått jag inte tänker bli här nere är utnyttjad så..
 
Just nu sitter vi och diskuterar kvällens stora problem.. vart tusan ska vi välja att få vår gratis dricka? Både scandic och mtv verkar tävla om vart vi ska hänga, och ger oss erbjudande efter erbjudande.. frågan är vilket vi ska välja?
Jaja ha en bra kväll för det ska jag iaf!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0