-Bio mys!

Igår åkte vi som sagt till telde, men vi råkade ta fel buss och istället för direkt bussen så hamnade vi på en annan som pkte överallt till och med upp i bergen liksom, inte kul, vi satt där helt åksjuka och insåg att vi missade filmen, buss turen tog 1 ½ timme istället för 20 min. När vi väl kom fram så fick vi ta den senare bion istället, så vi gick till mc donalds och åt och sen gick vi runt och kollade fan de kändes som vi hade kommit till världens ände och att vi va på semester eller något. Vi va som sagt på paranormal activity 4 och den var as bra, jösses va rädda vi var! Jag satt och höll för ansiktet och höll för fan på att klösa ut ögonen varje gång jag flög upp typ 1 meter stört!
När filmen var slut ös regnade det så vi sprang ut och visste inte alls vart vi skulle, så vi tog en taxi till närmsta busshållsplats men han släppte av oss där våran buss inte gick, så i panik eftersom vi började jobba snart så visste vi inte alls va vi skulle göra men då kom det en taxi som kunde köra oss hem igen, taxi turen tog typ 30 min och skulle ha kostat mellan 50 - 60 E, medans vi bara behövde betala 25, hur sjysst som helst! Taxi chauffören va hur skön som helst, jag bad honom om att sätta på musik och då satte han på värsta party skivan och höjde volymen till max, gav mig hans jacka för han tyckte det såg ut som att jag frös (vilket jag gjorde) och fråga om vi ville ha cigg och satt och rökte i bilen och allt haha.
Sen var det bara att skynda hem och byta om och springa till jobbet eller ja, springa och springa, taxi vettni! ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0