-En Veckas semester!

Halo!
Blev väckt nyss av Jenny som kom in till mitt rum och ba: Alltså Sanna hur länge ska du sova?! Du börjar snart vettu. Haha fattar inte hur man kan sova så som jag sover just nu. Men imorn är kl ställd på 11 och då ska vi upp och sola. Och även gå till polisen för tt fixa ett id nummer. Inatt blev det en tidig kväll, gick hem vid 4 och då la jag mig och kollade på greys, och det var så jävla spännande så jag, bullade upp alla mina kuddar, täcke och filt och tog på mig mina underbara dun tofflor och  kunde inte stänga av förräns långt efter 7. herrejösses va spännande det var!! Så ikväll blir det en hemma kväll med massa massa greys.
 
Och angående min rubrik jag skrev där upp så har jag en veckas semester den 20 - 27november oh då har jag bokat biljett hem, så hej hej sverige!! :D
Jag är helt överlycklig och bara för att jag vet att jag ska hem så har jag fått sån hemlängtan så det är helt sjukt! Men de är bara att hålla ut i 2 veckor till :)
 
Nu ska vi gå iväg till affären och handla lite det är lite tomt i kylskåpet!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0