-Helg

Igår blev det helg här i spaninen så självklart drog vi ut efter jobbet, alltid mycket folk på torsdagar. Dock slutade vi 3 så vi hann inte gå till våra favvo ställen, men men, vi mötte upp våra vänner på mtv och drog några drinkar i all hast innan dom stängde vid 4 och vi skulle vidare till pacha. Istället för att ta 1 min att gå till pacha blev det närmare 1 timme, med en massa massa stopp på olika ställen hur länge som helst. Och väl inne på pacha var dansgolvet mitt och jennys haha vi är störda!
Efter pacha blev det en toast innan vi gick mot hotellet och där fastnade vi vid poolen ett tag innan vi skulle ha efterfest i en annan lägenhet.
Mycket trevlig kväll!
Imorse vaknade jag och jenny upp på golvet, hm...? hahah
 
Ikväll blir det jobb igen, jobbar från 6 - 3 , i 9 timmar utan en enda rast, jag tycker det är helt sjukt att man ska stå i baren i 9 timmar i sträck... jaja det är väl bara att bita ihop antar jag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0