-Sjukt irriterande!

Jag fattar inte att det ska vara så svårt att sova? Är hur trött som helst men endå ligger jag och bara kollar upp i taket. Det är så mycket som snurrar i huvudet, känns som de är problem överallt haha fattar inte?
Förra natten sov jag 3 timmar och har vart vaken sen dess,har inte sovit nått på dagen heller så började jag jobba kl 9 ikväll till kl 3 , och klockan är hur mycket som helst och jag ska upp kl 9 imorn. Och har fullt upp hela dagen, jaja sova får man väl göra när man har tid antar jag?
Så nu får det bli några avsnitt med greys och hoppas på att jag kommer på andra tankar.
 
Kan bjuda på några bilder medans på mig och sara för några veckor sen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0