-2012-10-03

Nu va det ett tag sen jag skrev igen, men har haft fultl upp!
Först måste jag bara säga herregud vilken helg fy tusan det var inte kul at gå upp ochpacka i lördags heregud...
har även halvt hållt på att slå ihjäl mig när jag ramla ner för en trappa, men tur att emma har snabba reflexer och lyckades fånga min ena arm iaf.
I lördags var det lugnt för jag mådde inte så bra på kvällen fick sån magkatarr så jag knappt kunde stå så jag drog hem tidigt och la mig.
I söndags jobbade jag första dagen på jobbet och de gick bra sen har jag jobbat måndag och tisdag. Igår skulle vi bara gå ut för att kolla läget lite men de slutade med att det icke blev en så lugn kväll som vi trodde och vi ramla in här hemma vid halv 6, men kul hade vi :)
Nu väntar jag på att jenny och sara ska bli klara s¨ska vi ut och kika när dom andra har praktik.
Imorn blir de en spännande dag!
 
btw så har vi nu flyttat in i vår nya lägenhet :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0