-bloggbrejk!

Jag har inte skrivit på ett tag, och de kommer jag inte göra på ett tag heller känner jag. För just nu har jag fakiskt inen lust att dela med mig om vad som händer här då jag bara har fått klagomål hela tiden.
Jag trodde att min blogg var min blogg och att jag skriver om vad jag vill men ne så är det ikke.
Och många av er har frågat om när jag ska komma hem, men just nu känner jag att jag aldrig kommer vilja komma hem. Men självkla är jag tvungen att komma hem nångång men det kommer nog dröja ett tag.
Så hoppas ni har det bra så skriver jag väl nån gång när jag känner för de!
 
 

Kommentarer
Postat av: Isabelle Palmgren

fint topp:)

2012-10-17 @ 04:27:58
URL: http://fashionjunkie.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0