-Shoppa loss på Ikea!

Halo!
Imorse tog jag,Elin och Sara bussen till ikea för en "liten" shopping tur. Riktigt trevligt var det, dock tog bussen 1 timme?! Egentligen tar det typ ca 20 min med bil bara helvete vilka omvägar bussen åkte vi höll på att bli åksjuka hela bunten dessutom.
På ikea så åt vi såklart ikea mat haha köttbullar, mums!!
Och shoppade en hel det, det känns verkligen att jag inte bor hemma längre, har handlat massa som typ kuddar och lakan m.m och en massa såna där flytta hemifrån prylar. Sjukt kul.
Älskar att ikea finns här, det kändes verkligen så hemma!
Åh ibland önskar jag faktiskt att jag bara kunde komma hem i några dagar och få träffa alla hemma. Men men, får hoppas på att jag kan ta en liten semester och åka till sverige haha hur sjukt låter inte det? Ta en semester till sverige :P
 
Nu ikväll är både jag och Elin lediga från jobbet så vi tänkte gå dit och käka faktiskt, de är ju så sjukt god mat! Och efter det så ska vi dra ut en sväng och fira att vi är lediga ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0