-2012-09-14

Helloo!
Idag har vi för mesta delen vart i skolan, där fick vi välja lite vilka drinkar vi ville göra, och jag valde att göra en "Lennart" och en "rosa pantern alt 2"
lennart innehåller typ bara xante, limejuice och sprite. och rosa pantern är bara vodka, likör 43 och half and half + grenadine.
dom blev väldigt goda!
Efter skolan la vi oss vid poolen och bara togde lugnt innan vi gick upp och fräscha upp oss innan vi gick till yumbo för att kika lite b.la en tatuerare/piercing.... höhöhö
Väl där köpte jag två nya väskor, och de höll på att bli ett par skor också men sen började han som sålde skorna  att skrika på mig och blev helt galen och jag trodde han skulle döda mig typ haha så vi sprang därifån. och så red vi tjur, jag, emma och cilla och tävlade om vem som kunde hålla sig kvar längst och de stog mellan dom båda hästtjejerna jag och cilla och jag vann med ty 7 sekunder hahah inte illa!
När vi väl hade hittat hem sen så lagade vi lite mat, fan vi måste få lite creed för att vi lagar mat hemma rätt ofta faktiskt haha känner mig as duktig!
Och nu istället för att plugga gick vi ner till en bar där de finns gratis internet så vi passade på. Men strax ska vi hem och plugga lite innan vi lägger oss, börjar sent imorn så.
Imorn ska vi till anfi del mar, en väldigt fin strand här, och även gå till en nyöppnad bar och kolla. Sen mo kvällen blir det nog utgång och på lördag blir det födelsedagfirande.
 
hm.. undra om jag kanske blivit allergisk mot kiwi? de sticks i halsen efter att jag drack en jätte god kiwi smoothie... :(
 



Kommentarer
Postat av: Nicole

De kan göra de av kiwi lilla gumsan, så känns de för mig med :) åhh du verkar trivas! Miss u babe! <333

2012-09-16 @ 19:13:36
URL: http://www.necta.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0