-2012-09-20

Haloo!
Hoppas allt är bra med er? Med mig är det bra. har det fantastiskt här :) när jag och cilla va ut i tisdafs så fick man sig en rejäl överraskning haha. sjukt!
Och igår gjorde vi shots i skolan så de sluta med att hela klassen typ vingla hem och badade med kläderna på i poolen haha.
På kvällen drog vi ut hela klassen tillsammans och vi hade as kul verkligen, tappade bort emma dock så kom inte hem men de löste sig tillslut, kom hem vid 4 så de var lite segr att komma upp till skolan men men. på eftermiddagen idag har jag och cilla vart på fisk spa, sjukt läskigt ich obehagligt men efter ett tag var de rätt behagligt, så de kan jag verkligen rekomendera!
Nu ska vi hem och äta sen ska jag göra mig redo för att gå ut.
hoppas ni får en trevlig kväll!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0