-2012-09-22

haloo..
nu va det ett tag sen jag skrev, eller iaf några dagar.
i torsdags körde vi en spontan utgång igen, bara ett litet gäng av oss. och vi hade så kul, firade felicia lite i "förväg" oh drack champagne efter champagne. och dansa hela natten. Jag kom hem klockan 10 morgonen efter, efter att ha hamnat fel haha.. så 10 traskade jag tillbaka till mitt rum, helt lost, och sov i ca 30 min innan mina roommates v'ckte mig för att  gå till skolan. Och ja fy tusan vad jag inte var pigg i fredags, jag och felicia la oss och sov på lunchen och sov så skönt, och när vi kom hem sov jag några timmar till innan vi skulle ut och äta för att fira felicias födelsedag och sen gå ut. Vi åt på a la mummo tror jag den hette, där jobbar våran lärare. Eftergick vi ut och det blev en lugn kväll för min del, men mycket dans endå haha så jävla härligt! Kl 4 stack jag från china white och drog ner till stranden och la mig på en solstol och lyssna på musik, och sen kom jag hem kl 6.
Underbart!
 
Idag gick vi upp tidigt för att åka till aqualand, fy tusan va kul det var. Jag har vart där en gång förut för länge sen, men kom inte alls ihåg hur de va. Menvi hade super kul iaf och åkte hur mycket som helst!
Sen vi kom hem har jag inte gjort så mycket förutom suttit hos killarna och lånat deras internet.
Nu ska jag och emma tillbaka till oss för att äta och fixa oss och sen gå ut .
Ha en bra kväll hörrni :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0