-En lååång dag!






Hooola!
Igår var den en lång lång dag, vi började kl 10 med teori + praktik, men vi fick sluta efter lunchen för vi skulle åka iväg till Puerto rico för att åka partybåt, så kl 14 ungefär åkte vi iväg och festade ute till havs, med bubbelpool, shottar direkt ur flaskorna, lekar, bnananbåt och bad från båten. Och så dansade vi i flera timmar och hade as kul, det blev liiite för mycket kanske haha... men kul hade jag iallafall. När vi kom hem var det bara att duscha, sova 1 timme äa lite och sen ut och festa hela natten. Livet leker!
När vi åkte banan båt blev jag knockad under vattnen så jag har en bula i pannan och ett blåmärke på armen, aj.. :(
 
I måndags lyckades jag förlora en tävling på skolan å jag blev slav för de nästa tre veckorna... MEN igår så vann jag faktiskt en tävling, weeho!
 
Idag fick vi göra drinkar med riktig alkohol för första gången, det gick bra faktiskt för att vara första gången, råkade dock göra en äppeldrink iställt för en fuzzy navel, men wtf den var as god så who cares?
Imorn blir det mjölkdrinkar, mmmm rosa pantern!!
 
 
Just nu sitter vi på en resturang med gratis internet, så man får passa på!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0