-Hahah?

 
Herregud vilken kväll......
Jag vet inte ens vart jag ska börja. Vi var ut och åt för att fira Emelie på Jespers resturang, lika gott som sist! Efter maten åkte vi hem och skålade med hampagne på rummet innan vi gik ner till de andra för att förfesta. Och vid halv 2 drog vi ut på china white och där träffade vi trevliga människor, och sen fick vi vip rummet med massa dricka och shottar och som vanligt när vi har vip rummet blir sjukt spårat och det var inget undantag denna kväll.. Vi drack, dansa och hade helt sjukt kul. Blev dock alldeles för mycket så johanna hjälpte mig hem haha eller inte ens hem men till hotellet iaf. Och i rummet var de kaos haha de slutade med att hela lägenheten var upp och ner.
Efter mycket om och men fick vi nån timmes sömn iaf.  och vid halv 10 gick jag o emelie hem.
Haha tappade bort en sjuk grej igår också, hur fan lyckas man?! :o
Idag har jag fått höra en massa sjuka grejer som hände igår... shit alltså. men kul hade vi!!
 
död?
 

Kommentarer
Postat av: nico

SANNA MARIA PALMLÖF VAD GÖR DU DÄR BORTA?!?!?!!?!?!?! baaaahaha!

2012-09-25 @ 23:49:24
URL: http://www.necta.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0