-Hejhej från värmen!

Haloo!
just nu sitter vi på en resturang och har nyss ätit, det blev en pizza.
Passade på att ta med datorn hit för det var gratis internet.
Idag har vi solat hela dagen och jag har bränt mig som fan haha... Vi var både vid poolen och havet, hur skönt som helst!
Pool området vid hotellet är jätte fint, med 3 pooler, men hotellrummen är väl inte dom fräschaste.. och vi hade 2 kackerlackor som kom och hälsa på igår kväll.. haha måste ha vart en rolig syn, 4 tjejer som bara skriker och hoppar upp på möbler..
 
Igår var vi på välkomstmiddag, mycket trevligt. och på kvällen blev det en barrundaoch alldeles för mycket att dricka.. jag oh emelie hittade inte hem, emma ramlade från barbänken och slog i huvudet så hon har världen bula, jag letade efter kylskåpet i tvbänken haha? nattbad, slagsmål på dansgolvet.. ja hahah en hel del hände igår, och vi alla var något sega idag.
men vi hade så kul verkligen!
 
Imorgon börjar skolan, det ska bli jätte roligt verkligen! Skriver mer om skolan om några dagar när vihar gått ett tag.
Hörs senare!
 








 
 

Kommentarer
Postat av: nicopico

Åh hihi va härligt! Miss u darling! Skit spännande att läsa din blogg nu ju, och se allt du gör där borta! LOVE YOU!! <333

2012-09-11 @ 03:21:59
URL: http://www.necta.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0