-Helgen

Hejohå!
Det blir ett snabb inlägg nu. har lite bråttom. men igår var vi ut också och de var fan den bästa kvällen på länge....
Hade så himla kul, blev dock väligt sent, efter 6 ramlade vi in på rummet och så satt vi uppe och prata lite innan vi typ somna på plats haha.. Och sen vaknade jag kl 9 imorse och mådde som ett jävla arsle så jag la mig vid poolen och bara tog de lugnt.
Senare skulle vi upp till killarnas rum för att hämta lite grejer då somnade jag hos dom och vaknade med ett ryck atv att hannes hällde en hel flaska vatten över mig.. kul!
Nu skavi upp och fixa oss inför en utgång ikväll också, så jävla taggad, hahah älskar livet just nu!!!!
 
Jag känner mig bara så lycklig just nu.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0