-I´m freaking out!

Om 6 dagar åker jag.. herreguuud!
Det ska bli så himla roligt verkligen, kan verkligen inte beskriva hur mycket jag längtar! Men endå är det en massa frågetecken i mitt huvud också såklart..
 
Men hur i helvete packar man till en resa man inte ens vet när man kommer hem ifrån?
Hur säger man hejdå till alla här hemma när man inte vet för hur länge det där "hejdå:et" är..?
Tänk om jag längtar hem alldeles för mycket?
Tänk så lyckas jag inte få jobb så jag blir "tvungen" att åka hem även om jag inte vill?
 
Ja alltså de är så mycket blandade känslor, men som de känns nu så kommer dom första 3 veckorna i skolan bli hur kul som helst, hoppas jag på iallafall haha...!!
jag tänkte bjuda på lite bilder från lite av de senaste resorna jag gjort hihi...
 














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0