-Resfeber?!


Idag har jag bara fixat inför resan! Imorse åkte jag till både hälla och erikslund, på hälla va jag en sväng in på guldfynd och köpte ett jätte jätte fint halsband! Och sen på erikslund blev det ett jätte fint linne från gina och sen köpte jag en speciell nagelfil.
Efter det åkte jag hem till min kära sjukling Magda och pratade lite ute i solen.
Nu på eftermiddagen har jag bara packat packat och packat. Och målat naglarna haha..
Nu ska jag iväg till ica och handla sen ska jag hem till erik och äta! Mysigt.
 
Imorgon åker jag, och jag har såååån resfeber och det är grejer överallt, inget system alls på min  packning haha.. men men det brukar ju oftast lösasig i sista sekund ialllafall! ;)
 
Jag vet inte riktigt när jag kommer skriva nästa gång, men jag ska försöka fixa internet så fort som möjligt så jag kan dela med mig av vad jag har för mig om dagarna.
 
Ha de så bra så länge!
 
Puss och kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0