-slut på skolan!

Nu har vi haft sista proven i skolan och nu är det slut. inatt jobbade jag på china white, sjukt kul va det och de kändes dom att de gick helt okej också! Kom inte därifrån förrän kl 5 eftersom de ska städas o så efter stägning. så då köpte jag med mig kyckling kebab hem ocg satte mig och plugga. så inatt har de inte blivit mycket sömn...
i onsdags kom mamma och urban hit, hur kul sol helst så vi gick ut och åt på kvällen och jag kunde inte hålla tårarna borta när dom kom gående<3
Jag jar även köpt en till telefon, så nu jar jag äntligen en blackberry!!
Ilväll har vi lite avslutningsmiddag o så efterso m att hälften åkee hem imorn.
ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: johan

härligt med du får veta om du stannar imorgon ?

2012-09-29 @ 19:23:36
Postat av: johan

men*

2012-09-29 @ 19:23:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0