-Trött och sjuk..?


det blev ingen utgång igår jag hade annat o göra! Men hade en trevlig kväll endå.
Men inatt blevjag sjuk typ? mådde illa som fan och frös och svettades om vartannat och sen hade jag ingen röst alls imorse, så nu låter de som att jag är i målbrottet typ haha..
Är helt slut. Somnade idag i sklan och sov as djupt och vaknade av att felicia putta till mig och sa att vi skulle till poolen och ha teori eftersomn att vi var så trötta.
Och idag har jag vart så jäla bitter på allt och alla dessutom förallt allt allt här är manana manana, sjukt irriterande!
Somnade sennågra timmar och vaknade för ett tag sen.
Nu sitter vi några stycken här och ska kolla på party båts filmen haha vill man ens se?
 
såhär pig och glad var jag igår...
 



 
Och idag var jag inte alls lika pigg....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0