-work hard, play hard

halloj!
i måndags köpte jag ett gym kort, har aldrig tyckt om att träna på gym de har aldrig varit min grej. men jag har ändrat uppfattning om det hela och jag tyckte det var riktigt kul så det blev gympass måndag, tisdag och onsdag så idag är der vilodag men sen blir det träning på fredag och lördag.
idag var jag ute och red och jag o mim kära valle busade lite barbacka och hoppade lite skutt, hur kul som helst!
imorn är jag ledig så då ska jag lunch med pappa sen ska jag träna fina evelina som är här i stan så kul! sen blir de gym med min kärlek och på kvällen power meet en sväng och äta langos.
nähä nu blir det en pw sen mysa framför några avsnitt av sex and the city!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0