-2013-03-22

 
Hallå hallå!
Äntligen fredag igen! Denna vecka jag har inte gjort så mkt förutom jobbat, sovit o tränat hehe.
Träffade Madde en sväng i onsdags och tog en fika, sjukt länge sen så vi hade en hel del att ta igen! Idag ska jag hem till min kära tillsammans med jossan och sen på kvällen blir de väl bara lite lugnt med nån film i guess.
Och imorn ska jag äntligen klippa mig, de behööövs!!!
Och för att inte tala om söndag, är helt hyper o lite smått nervös.
Dags o ge sig iväg, ha en bra helg.
ciao
saknar min kära polis, miss yaaaaa!!
 
Och idag har jag och mitt lilla hjärta dansat salsa här hemma för fulla muggar, ja vi är inte riktigt kloka hihi...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0