-lång men härlig dag :)

Idag är en sån här dag jag har fått så mycket gjort! Ställde kl på 8 och åkte och sprang 2,5 an med Lina innan vi körde ett pass på ute gymmet, var så slut så jag trodde jag skulle svimma helt enkelt tusan va tungt de gick idag!! Men jävligt skönt efteråt :)
När jag kom hem tog jag en lång promenad med Ester innan jag följde med Ida till stallet och red hennes härliga Sune. Vilken förändring de har blivit sen han kom, han har blivit en sån fin häst verkligen! De gick as bra och de var super kul också
Blev sen inringd på jobb så då va det bara att åka o ha ett stägningspass på jobbet.
hann till o med träffa min älskling en snabbis idag också♡♡
så nu ska jag äntligen sova
Godnatt ☆



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0