-härliga höstdag

Fan skrev längsta inlägget o råka trycka bort det!!!!

Tog mig upp tidigt idag för att åka till stallet, blev hämtad av min fina vän Jossan som precis tagit körkort! !  (Superduper grattis !  ♡♡)
Blev ett kort ridpass på min älskade häst så han fick springa bort träningsvärken från gårdagens hoppning ☺ han skötte sig så himla bra igår, det är så kul när det går framåt och han ställer verkligen upp för mig! Jag kunde inte hitta en bättre häst , är så himla galet kär i honom hihi ❤  
Efter stallet följde Jossan med hit en sväng på kaffe innan hon åkte vidare till jobbet och jag gick ut på långpromenad med min lilla älskade Luther ☺ 
Vi hittade en ny super mysig skogsväg som vi aldrig gått, jätte kul med en ny väg ☺
Nu ska jag och Luther ta oss enliten powernap innan jobbet ☺ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0