-kylig höstdag

Började dagen med min dagliga morgon promenad med min fina lilla vovve ❤ det är så skönt att börja dagen med en minst 30 min promenad o vakna till innan frukost. Känner mig mycket fräschare sen jag börjat o ha det som rutin! 
Kom hem o satte mig med lite frukost och en kopp kaffe och ringde lite försäkrings samtal. Sånt man måste ta hand om om man är så klantig o drar på sig en krock... så nu är det klart och imorn ska jag ringa doktorn o hoppas på att få en tid så snart som möjligt och kolla upp nacken. 

Efter det blev det en tur till min fina häst och ännu ett fantastiskt ridpass, det är så kul när det känns som om han börjar förstå vad jag vill och han börjar hitta en skön form för honom att gå i. 
Imorn blir det nog en mysig tur bara vi 2 i skogen, dock så har ju älgjakten börjat nu?? Vet inte hur man egentligen får rida o inte rida då?? Men mitt på dagen borde väl inte vara några problem? Eller? 

Imorn är jag ledig, men bara för det så betyder det inte att det är lugn o ro för det, fullspäckat schema endå... 😧 

min fina under dagen ridpass! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0