-natur dag!

Idag har jag hunnit med massor på min lediga dag, började dagen med en promenad ute i skogen i det fina höstvädret!
Åkte och hämtade upp josefine och åt lunch på choys, älskar deras buffé!
Så de blev god mat, kaffe o massa skratt innan vi rörde oss vidare mot stallet och red ut en sväng i skogen så himla mysigt! Och det är så himla roligt att jag kan rida ut med min häst nu ensam, när jag köpte honom kom vi knappt från stallet utan att han skulle bli rädd och osäker. Nu rejsade vi över fälten påvägen hem dessutom så himla roligt, han blir så taggad haha! 
Efter det så träffade jag mamma och körde ett skivstångspass, så nu är man lagom trött i kroppen iallafall! ! 
Och nu har jag och Luther gått och lagt oss o väntar på att husse ska komma hem från jobbet. 

Imorn väntar en dag med massor av träning! 💪 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0