-ruggiga höst

Nu börjar verkligen hösten komma, kalla dagar och ruggigt väder, små regn men endå inte o kyligt, ja ni fattar nån mer än jag som hatar detta?? Så otroligt deprimerande. 
Men men idag har min häst gått som en klocka, till skillnad av resten av helgen då kylan började komma o de märktes , pigg som tusan o rädd för allt som går att va rädd för. Men idag gick han jätte fint och jag är super nöjd.  Imorn är tanken att vi ska åka iväg själva och hoppa terräng hinder för första gången, ska bli sjukt spännande o se om vi tar oss iväg (han är inte den roligaste att lasta om man säger så) men men får se helt enkelt!  

Imorse blev jag väckt av Luther som ville ut på promenad, o han är inte som alla andra hundar som vill ut som gnyr o har sig utan han sätter sig bredvid mitt ansikte och kollar på mig tills jag vaknar haha verkligen blänger på mig 😂 min söta lilla hund ❤ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0