-träningsdag!

Började dagen med ett otroligt tungt cirkelfys pass, så himla sköna pass att köra, gillar verkligen upplägget på cirkelfys. 
Åkte senare ut mot stallet och red ett ordenligt dressyr pass för Johanna och det gick så himla bra! Vi tränade lite mjukgörande och gå ställd på Volt och även att gå fel ställd och han var så himla duktig!  Känns så kul att han börjar förstå vad jag vill! 
Efter det mötte jag upp mamma för att köra ett yoga pass så skönt, jag som är så stressad kan verkligen behöva slappna av lite på yoga, men jag blir lite stressad över att det går så långsamt haha.. .alla rörelser... jag är en väldigt stressig person o allt måste gå i ett hela tiden. . Får nog träna mer på det! 
O sen va jag o mamma ute på kväll promenad med hundarna.

Imorn har jag mig en välförtjänt vilodag på fm o sen ladda om för ett långpass på jobbet.  


Kommentarer
Postat av: norrbotten emmish

ha en fin fredag =)

Svar: tack detsamma! :)
Sanna

2015-10-16 @ 11:02:16
URL: http://nouw.com/lillemmish

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0