-WOW

Har fortfarande en WOW-känsla efter lördagens fantastiska hoppträning. Känslan när de går bra är verkligen obeskrivlig.  
Vi hoppade otroligt svåra och komplicerade kombinationer och Honören gjorde det med bravur!  Han fattade precis vad han skulle göra till o med när jag inte riktigt fattade sj. Och han hoppade stort och fint och tog i med hela kroppen. Och ett otroligt framsteg vad att han lyssnade otroligt mkt på min kropp, varenda liten rörelse jag gjorde så vad han uppmärksam och lyssnade galant! 
Kan inte vara stoltare!

(Gammal bild)

Kommentarer
Postat av: Ewe

Nu var det minsann ett tag sen du uppdaterade sist Sanna! hehe : ] Hoppas allt är bra med dig! <3

Svar: Ja haha va längre sen än jag trodde 😧 det är bra med mig hur mår du? ♡♡
Sanna

2015-11-17 @ 00:35:39
URL: http://elundsten.blogg.se
Postat av: Ewe

Vad härligt att höra!=) Jodå det är bra med mig, lite stressad just nu dock, har varit sjukt stressigt på jobbet idag så ska försöka slappna av nu, djupa andetag haha!=)

Svar: jaha åh va segt :( ja koppla av o ta nya tag imorn :) ♡
Sanna

2015-11-18 @ 19:12:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0